Communicatie & werving geesteswetenschappen

Communicatie en Werving

De kerntaken van de afdeling Communicatie en Werving zijn: het onderwijsaanbod van de faculteit, en alle ontwikkelingen daarin, wervend naar buiten te presenteren, bijdragen te leveren aan het voorlichtings- en wervingsbeleid en aan de interne communicatie van de faculteit, en opleidingen ondersteunen bij het digitaal beschikbaar maken van studie-informatie.

> Lees verder

Websites

Informatie over (het aanvragen van) websites, medewerkerspagina's, domeinnamen en meer


Communicatie Universiteit Leiden

Strategie en kernwaarden

Aan de communicatie en marketing van de Universiteit Leiden liggen enkele gemeenschappelijke uitgangspunten ten grondslag, de zogenoemde kernwaarden.


Universitaire media

De universiteit publiceert nieuws voor studenten, medewerkers en externe relaties in een aantal universitaire media.


Persvoorlichting

Krijg je als medewerker van de universiteit een vraag van de pers over onderwijs- en onderzoeksbeleid, huisvesting, financiƫn etc.? Neem dan contact op met de woordvoerder van de universiteit. Voor vragen over wetenschapscommunicatie kun je terecht bij de wetenschapsvoorlichter.